O ΠΑΟΚ επενδύει αρκετά στην «εικόνα» του συλλόγου στα social media και τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς φαίνονται από τα νούμερα που συγκέντρωσε το επίσημο κανάλι της ομάδας στο Youtube το φετινό καλοκαίρι.
Ο Δικέφαλος αποτελεί την κορυφαία ποδοσφαιρική ομάδα της χώρας σε συνδρομητές και θεάσεις των video του, με την «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ να παραθέτει τους αριθμούς που την κατατάσσουν στην… κορυφή.
Αναλυτικότερα από το θέμα του paokfc.gr:
Σκεφτείτε την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Τα τρία σερί Κύπελλα. Τους εορτασμούς στους δρόμους, στ’ αποδυτήρια και στο γήπεδο της Τούμπας. Τις καθημερινές στιγμές. Τις πλάκες ή τις εμψυχωτικές ομιλίες. Όλο το παρασκήνιο που σας καθιστά μέλος της ομάδας. Τώρα προσπαθείτε να τα φανταστείτε όλα αυτά χωρίς την παραμικρή εικόνα.
Ευτυχώς κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν. Χάρη στο PAOK TV που έχει το δικό του διακριτικό κι όμως σημαντικό ρόλο στο πως βιώνουμε τη σύγχρονη ιστορία, στο πως χαιρόμαστε κι αντιλαμβανόμαστε τις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Η εικόνα είναι ίσως το πιο δυνατό μέσο κι ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να το αξιοποιήσει στο έπακρο προκειμένου ν’ αφήσει τη δική του παρακαταθήκη στο μέλλον.Το καλοκαίρι που σιγά, σιγά ολοκληρώνεται ανήκει δικαιωματικά στο PAOK TV. Είτε μιλάμε για την πλατφόρμα tv.paokfc.gr, τη μοναδική στο χώρο του ελληνικού αθλητισμού με τη δυνατότητα του pay per view, είτε για το YouTube Channel, το πλέον πετυχημένο αθλητικό κανάλι στην Ελλάδα.Ο ΠΑΟΚ μετέδωσε αποκλειστικά μέσα από τα δικά του New Media όλους τους φιλικούς αγώνες προετοιμασίας και οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. 1,3 εκατομμύρια χρήστες είδαν τις προσπάθειες των ποδοσφαιριστών του Αμπέλ Φερέιρα στα γήπεδα της Ολλανδίας, του Βελγίου και της Ρουμανίας.Τα εντυπωσιακά νούμερα στο YouTubeΠαράλληλα, το κανάλι μας στο YouTube κάλυψε κάθε πτυχή της καθημερινότητας της ομάδας με training report, συνεντεύξεις, παρουσιάσεις και πολύ παρασκήνιο.
Το… γεγονός του καλοκαιριού, βέβαια, αναμφίβολα είναι η ταινία – ντοκιμαντέρ «The Invincibles» που έκανε πρεμιέρα στο YouTube και βρίσκεται μέσα στα trending videos της κορυφαίας ψηφιακής πλατφόρμας.
Η ταινία σε συνδυασμό με τη μετάδοση των φιλικών προετοιμασίας και το πλούσιο υλικό που προσφέρει το PAOK TV στο YouTube, έφεραν την εντυπωσιακή άνοδο του καναλιού. Μέσα σε δύο μήνες το κανάλι μας στο YouTube κατέγραψε 16.600 νέους συνδρομητές, φτάνοντας συνολικά τους 111,610 subscribers.Στο ίδιο χρονικό διάστημα, τα views των βίντεο του PAOK TV έχουν φτάσει τα 2,9 εκατομμύρια και το watch time φτάνει συνολικά τα 18,2 εκατομμύρια λεπτά!!The Future Is Here…