Είναι από τις ελάχιστες, πλέον, εταιρίες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, καθώς οι περισσότερες ξένες εταιρίες δεν πετούν πια στη Θεσσαλονίκη.
Προσφέρει πτήσεις με χαμηλό κόστος, αλλά αυτό πολλές φορές συνεπάγεται χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών και ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό.
Για να μειώσει το κόστος, η εταιρία φτάνει σε σημείο να εξυπηρετεί με μία (μισθωμένη) υπάλληλο δύο πτήσεις.
Στις χθεσινές φωτογραφίες, που βλέπετε, μία υπάλληλος (μισθωμένη από την εταιρία sky services), εξυπηρετεί ταυτόχρονα, τσεκάροντας εισιτήρια κι αποσκευές, την πτήση για Αθήνα και την πτήση για Βαρκελώνη/Τζιρόνα. Η δεύτερη υπάλληλος θα κόστιζε κάποια ευρώ.
Η μοναδική υπάλληλος εξυπηρετούσε τους επιβάτες για Βαρκελώνη, κι όποτε εμφανίζονταν επιβάτης για Αθήνα, πήγαινε στο διπλανό γκισέ για να τον εξυπηρετήσει.
Η ουρά φυσικά ατελείωτη και ο χρόνος αναμονής κοντά στη μία ώρα!