Ο Δικέφαλος μάλιστα, εξηγεί τον λόγο που ο ΠΑΟΚ βρέθηκε στην κορυφή της Ελλάδας:
Το ποδόσφαιρο και όλο το περιβάλλον γύρω του έχει αλλάξει. Έχει γίνει πιο σύγχρονο, περισσότερο ψηφιακό, με μια λέξη διαφορετικό. Άρα και πιο δύσκολο να το… αποκρυπτογραφήσεις και να κατανοήσεις πλήρως την αξία των λεπτομερειών.
Μια έρευνα που ανέδειξε τον ΠΑΟΚ ως την δημοφιλέστερη ομάδα της χώρας, πάνω από όλα τα ελληνικά αλλά και ευρωπαϊκά κλαμπ, δείγμα της συνεχούς ανόδου του Δικεφάλου τόσο σε αγωνιστικό όσο και σε οργανωτικό επίπεδο.
Ο ΠΑΟΚ είναι η πρωτοπόρος ομάδα που επενδύει στις νέες τεχνολογίες, στα New Media και σε κάθε ευκαιρία αναδεικνύει τη σημασία της αξιοποίησης των Social Media, ανοίγοντας το δρόμο για την αναβάθμιση του ελληνικού ποδοσφαίρου μέσα από τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου και προϊόντων που απευθύνονται στους φιλάθλους.
Ο ΠΑΟΚ ψάχνει συνεχώς τρόπους ανάπτυξης και παροχής καλύτερων υπηρεσιών στον κόσμο του, εκμεταλλεύεται τη δύναμη του marketing και δίνει σημασία στις λεπτομέρειες
Όπως στην αγορά νέων, τελευταίας τεχνολογίας led που πριν την Τούμπα βρίσκονταν στο Μπερναμπέου της Ρεάλ Μαδρίτης.
Ο ΠΑΟΚ που έχει δική του τηλεοπτικη πλατφόρμα όπου προσφέρει ζωντανά τους εντός έδρας αγώνες του για τους φιλάθλους εκτός Ελλάδας, το δικό του, βραβευμένο ως το καλύτερο στην Ελλάδα, περιοδικό.
Που συνεργάζεται με την ψηφιακή πλατφόρμα Dugout, η οποία ανήκει στους κορυφαίους συλλόγους στον κόσμο και διαθέτει την αποδεδειγμένα πιο δραστήρια κι ενεργή ψηφιακή κοινότητα, έστω κι αν υστερεί σε απόλυτους αριθμούς.
Η ανάπτυξη αυτή έχει συμβάλλει στην ισχυροποίηση του brand name του ΠΑΟΚ, γεγονός που φαίνεται κι από αυτή τη διεθνή έρευνα, έχει δημιουργήσει μια νέα γενιά φιλάθλων και μια νέα φιλοσοφία γύρω από το ποδόσφαιρο.
Την κορυφή παγκοσμίως κατέκτησε η Ρεάλ Μαδρίτης, η οποία κυριαρχεί στις ΗΠΑ, την Αφρική και την Ασία, όπως φυσικά και εντός Ευρώπης.
Δείτε τα γραφήματα που δημοσίευσε η Marca.